Hiirulaiset

perjantai 14. maaliskuuta 2014

We must be swift as a coursing river, with all the force of a great typhoon, with all the strength of a raging fire, mysterious as the dark side of the moon

Tuliko se kevät jo :o

Päivää, olen takaisin. Blogi nyt tais taas autioitua hetkeksi, sorry about that. Mun usbi ei nyt tahdo toimia, eli en saa uusimpia kuvia järkkäristä koneelle, vaan joudun ryöstämään surkeita galaxy s2 laatukuvia omasta instagramistani ja omasta askistani. Muutamat järkkärikuvatkin mulla kyllä on, joita en oo tänne laittanut, nimittäin siitä kun Adi oli meillä hiihtolomalla ♥

Oon nyt sairastanut tiistaista tähän päivään, saa nähä koska tervehdyn, rasittavia tämmöset kevätlenssut >_< mut aurinko paistaa ja lumet on veks, ja hyvä niin.
Nyt taas näytelmä jonka kanssa työskennellä, pitäskö sitä kouluakin käydä..? :/
Harmillinen juttu tässä nyt on se, että en saanut hiihtolomalla aikaseksi nähä alltimebestfriendiä, on nii hirvee ikävä mutta onneks viikonloput on keksitty !!

Ahahhah, siinä ensimmäinen puhelimen laatukuva (y)

Vähä tuolla tuulee lujaa :o tuli vaa mielee ku kurkistin ikkunasta arasti ulos ja huomasin että puut tanssii salsaa o.o

Banneri on muutes työnalla.. mutta en saa aikaan semmosta mihin oisin tyytyväinen, ku eka pitäs saada musta joku hyvä järkkärikuva ja tää yhtälö on mahdoton :D onko kellää muulla semmosta fiilistä, että kännykän etukamera on ainut väline millä ittestään saa inhimillisiä kuvia? :D

Kipeenä ollessani oon maskeeraillut paljon, mutta niistäki on kuvia vaan puhelimessa eikä ne nyt niin ihmeellisiä ollut, että ne ois sen siirtämisprosessin arvoisia.

Hei veljet, tein juuri havainnon ! :D koomasin äsken 20min mun vanhoja kuvia ja huomasin yhen jutun...

Sama ilmeee :o paitsi että uudemmassa nodatan tota mun suuaukijokakuvassa-villitystäni.
Ei toi toinenkaan nyt niin vanha ole, syksyllä otettu, itseasiassa harvinaisen onnistunut otos koska toi auringonvalo tulee just sopivasti ja muutenkin syksyisä kuva. (On se sana.)

Mun tekis mieli tunkee sormet kurkusta läpi ja rapsuttaa sitä ku sitä kutittaa silleen kemmasti että joudun yskiä kokoajan >_< siis kurkusta läpi ei kurkkuun, se on rumaa.

Tuli muuten tuosta loisteliaasta otsikostani mieleen, että kiellän kaikki väitteet siitä että olisin taas kuunnellut disneyn biisejä, mutta se ei tarkoita etten olisi tehnyt niin B)

Täs välillä on kyl tapahtunu paljo kaikenlaista, Aino oli meillä, olin Emmillä, Villellä oli synttärit, muutamat mamumiitit on käyty.. mutta kun en tapaa tehä kavereitten kans mitää sen tähdellisempää, ku se on just parasta vaa olla :D

toi oli kyllä aika parasta, sillon kun lunta vielä oli, tehtiin Annin ja Jassun kanssa tommonen taideteos B)

Mä en nyt oikeen keksi enää aiheita D: yritän taas (epätoivoisesti) postata enemmän, mutta kun sama syy vieläkin: en oo koneella.

Mutta kiitza kuitenkin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti