Hiirulaiset

lauantai 11. tammikuuta 2014

..because you're dead in my mind

Terw !

Jooh, oon nyt taas vaihteeksi elänyt täydellistä hiljaiseloa blogin suhteen, joka johtuu siitä, että ylläripylläri, mitään ei tapahdu.

Nyt mulla ei ole edes mitään paitsi pari webbikuvaa ja sekavia ajatuksia, joita voisin täällä jaeskella..

Taidetta ennen Adille lähtöä ---> siitä löytyy juttuja edellisestä postauksesta.

Mä oon nyt yrittänyt kovasti kirjoitella tarinaani, nimeltä Sataako paratiisissa?  ja ajattelin laittaa siitä pikkuisen pätkän postauksen loppuun..

Leivoin äsken brownien, ja se jäähtyy tuolla alakerrassa atm :D Olin muuten tässä loppiaisena ja sitä edeltävänä viikonloppuna Lankarissa kuoron kanssa, olihan siellä hauskaa, mutta pakko myöntää että viime vuonna oli kivempaa kun olin samassa kämpässä mun parhaan kaverin kanssa, joka ei enään oo kuorossa, mäkin meinasin lopettaa Lankarin jälkeen, mutta tulin siihen tulokseen että jään vielä kevääksi, siitä eteenpäin onkin sitten ihan auki vielä.

Putous alko, ja sen näkee facen etusivulta melko hyvin, itse en katsonut, koska se oli viime vuonna nii huono :D
Haluaisin opetella laulamaan Suicide is painless kappaleen, Mansonin versiona tietysti, mutta se on vielä 1OO% työn alla koska se on aika vaikee biisi... nykyään jos oon yksin kotona niin eka kipale joka alkaa automaattisesti soida mun äänihuulistani tuntuu olevan Putting holes in happiness, blogin nimikin on saanut alkunsa samaisesta kappaleesta.

Sky was blond, 
like her
It was the day
To take the child out back
And shoot it.

Tutkin muuten jotain vanhoja kuvia mun koneella, ja tajusin, että vanhan blogini nimi oli joskus "Addicted to Happiness" :D not so addicted anymore.

Mun pitäis tehdä kynnet, mutta en varmaan rupee mitään nail arttia tekemään, koska liikassa oli lenttistä ja ne on lohkeillut niin, että joudun varmaan leikkaamaan ihan lyhyiksi, ja vedän vaan mustiksi ja nimettömän jollain eri värillä.


Oon yrittäny kovasti keksiä millasen bannerin tekisin mun blogiin, kun toi ei mun mielestäni oo enään tarpeeks ajankohtanen :D mutta eka pitäis kyllä valokuvailla vähän jotain, kun mulla ei oo nyt oikeen mitään mitä siihen pistäisin.

Joo tää nyt oli ihan älyttömän turha ja lyhyt, mutta hei, parempi kuin ei mitään. Yritän tehdä kunnon postauksen tässä lähitulevaisuudessa. Kiitos ♥


"Mielenkiintoisen, tosin makean aamiaisen jälkeen, ja nuorten pyyhittyä astiat suurinpiirtein puhtaiksi, poika loikkasi ovelle ja riensi ulos. Mimi seurasi perässä.
"Tässä on mun paras ystäväni" hän hihkaisi. "..Jaa? En nää mitään" Mimi sanoi oudoksuen.
"Puhun nyt luonnosta. Saan sieltä lähes kaiken, mitä tarvitsen, ja se pitää mulla seuraa, sillon kun kaikki muu on hylännyt mut." Hän sanoi hymyillen. Poika seisoi suuren koivun vieressä. Koivussa oli vielä runsaasti lehtiä, vaikka maa olikin melko lailla peittynyt sen kosteilla, värikkäillä lehdillä.
Yhtäkkiä Mimin kasvoille levisi sydämmellinen hymy. "Ruska!"
"Täh?" "Kutsun sua tästä lähin siksi" Mimi hymyili, huomatessaan, kuinka pojan silmät menivät sävysävyyn puun lehtien kanssa, ja hiukset rungon kanssa. "Jos se siis sopii."
"Tottakai" Ruska nauroi."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti