Hiirulaiset

torstai 2. tammikuuta 2014

Haaste ! ♥


11 asiaa minusta 
1. Oon muuttanut 2 kertaa
2. Värjäsin hiukseni ekan kerran muistaakseni 9v :D
3. Mun perheeseen kuuluu äiti ja isä, kaks kissaa, kaks koiraa ja isoveli.
4. Oon superlyhyt, 155cm :D
5. Oon addiktoitunut sivuun nimeltä Ask.fm :D
6. Aloin tykätä Marilyn Mansonista ehkä viidennellä luokalla, ja siitä eteenpäin oon vaan alkanu fanittaa yhä enemmän ja enemmän.
7. Kuulokkeet ei ikinä pysy mun korvissa. Koskaan. Yleensä toinen pysyy, ja toinen ei, sit ku saan sen toisen pysymään niin toinen tippuu.
8. Rakastan maskeeraamista
9. Haaveilen cossaavani Amia/Usagia Sailor Moonista, mutta ensin haluun jonkun kaverin joka cossais mun kans ^_^
10. Rakastan värejä jotka on murrettu harmaaseen, armeijanvihreä yms..
11. Haluaisin tänä keväänä napakorun ja ehkä ens vuonna huulikorun ~
 
Vastaukset haasteen kysymyksiin:
1. Paikka jonne et ikinä haluaisi mennä?
-Ruotsintunti :D
2. Ammatti, josta voisit ehkä tykätä?
-Filosofi, kirjailija, kosmetologi, teatterimaskeeraaja, kampaaja...
3. Oletko pitkävihainen?
-Jos välitän ihmisestä nii en.
4. Oletko ikinä rakastunut?
-En
5. Lempi eläin ja miksi?
-Tykkään aika monista eläimistä, niin vaikee sanoa :D
6. Miksi aloitit blogaamisen?
-Oon aina tykänny kirjotella, ja jos ei tee mieli kirjottaa tarinaa, niin bloggailu on aina hyvä vaihtoehto.
7. Jos saisit valita minne ulkomaille pääsisit, minne menisit?
-Haluaisin käydä Australiassa, Amerikassa, ja jossainpäin Aasiaa, ehkä Intiassa.
8. Asia josta tulet eniten onnelliseksi?
-Suklaa.. hups :D
9. Asia, jota tarvitset joka päivä?
-Puhelin, läheiset, purkka.
10. Omistatko lemmikkiä/lemmikejä?
-Kaks kissaa ja kaks koiraa
11. Asia, joka ärsyttää eniten?
-Idiotismi, leijuminen, aikaset herätykset, stressi... oon tyttö, joten aika monet asiat :D
 
Kysymykset haastetuille:
1. Lempiväri?
2. Paikka, jossa inhoat käydä?
3. Ketkä tekevät sinut onnelliseksi?
4. Mottosi?
5. Oletko koskaan harkinnut bloggailun lopettamista?
6. Missä kouluaineessa olet hyvä?
7. Millainen on unelmalaukkusi?
8. Lempituoksusi?
9. Mitä teet ennenkuin meet nukkumaan?
10. Onnennumerosi?
11. Onko jotain, mitä sun pitäisi tehdä tällä hetkellä?

Haastan:

Hups, oon tosi laiska lukemaan blogeja, ei tossa ihan kaikki ollut, mutta kaikilla muilla on 200 lukijaa joten.. haastan nyt vaan neljä, mutta kuten säännöissä lukee niin kuuluis haastaa 11 :D

-HipsterHiiri aka Saima ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti