Hiirulaiset

lauantai 7. joulukuuta 2013

Uusi tukka!

SO sorry !!

Oon laiminlyönyt tätä blogia ihan jäätävästi. Voinhan selitellä, että koulu vie mehut yms yms.. joka seki on kyllä totta, mutta perimmäinen syy on aina kuitenkin se ettei inspis ja jaksaminen riitä. Nyt kuitenki otan itseäni niskasta kiinni, ja yritän pikkuhiljaa palautella blogin elävien kirjoihin.

Mutta asiasta toiseen, ja etiäppäin ettei mummot jää lumeen, jota muuten on vihdoinkin satanut ajallaan! Jippii! Inhoon sitä märkää, sateista, pimeetä ja hyytävän kylmää kautta kesän ja talven välissä joka tunnetaan myös nimellä syksy.

Sain vihdoin aikaseksi käydä värjäyttämässä mun pääni, oon tosi tyytyväinen, ainut että niskassa, leuassa ja luomessa vähän pinkkiä mutta.. räpätessä roiskuu ;)

ei hymyylyttäny - tässä nyt kutienkin näkyy tota päivän asua, joka on oikeestaan mulle hyvin tyypillinen, sillä siinä on mun lempi vaatteita, kuten tuo hihaton paita, solmio ja uggit.

Mulla on nyt hommat luistellut eteenpäin niin rutiininomaisen tavallisesti, että mulla ei kauheesti ole mistä kirjoittelis. Sudin paikallani, jos niin sen haluaa ajatella :D odotan joulua, ja joululomaa ihan älyttömän paljon, en malta oottaa sitä kun ei tarvi miettiä koulua tai tehdä läksyjä ja saa nukkua, aamen!

Haluun nyt joka tapauksessa mainita jotain ei-niin-tärkeää mun silmälaseistani. so interesting
Sangat jouduttiin vaihtamaan, koska hupskeikkaa, riehuin vähän mun luokkalaisen kans, ja lensin naamalleni :D nyt mulla on poskessa ihana mustelma ♥
Käytiin nyt sitten vielä instrussa vääntelemäs vähän sopivampaan malliin näitä vielä, jonka jälkeen ostettiin mulle uudet kuorovaatteet, hyvin perus musta paita ja farkut, niin perus etten edes ikuistanut, mutta niin söpön villatakin sais että sen halusin teille näyttää ~

noi langat nyt jäi rumasti tuolta näkyviin mutta ei anneta sen häiritä.

leipominen on mun uus intohimo♥ kuvassa olevista nyt on jo aikaa, mutta tässä eilen just sain mokattua marengit, lisäsin sokerin liian aikasin niin vaahto jäi pehmeeksi, mutta tein sitten suu- ja silmämääräisesti semmosen suklaaherkun, joka maistui snickers-patukoilta :D en tykkää haaskata -


Ainiin, hyvää mennyttä itteppäisyyspäivää ♥ oon pahoillani jos nää postaukset tuntuu vähän kuivilta, mutta tää hiljaiselo on vähän etäistänyt tätä tuntumaa.

Ainiin, voisin vähän vielä muistutella, että askiini pääsee tästä ja kik-messengeristä mut tavoittaa nimellä HeartOfGold_monster  -  kysely ja potkiminen on sallittua! :)

Nyt kuitenkin rupeen siivoilemaan huonettani, joten se ois moro!

Haluan nopeesti vain (vaikkei hän tätä koskaan tuu näkemäänkään) lähettää voimia ja pikselihalin kauniille, 15-vuotiaalle tytölle Riihimäelle.

2 kommenttia:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaa sä postasit! ♥ Mä oon odottanu tätä ja monta kertaa meinannu pakottaa sut postaamaan ja nyt sä postasit ja jeee :3 Noi sun hiukset on ihan älyttömän ihanat, en malta oottaa et näen ne maanantaina ja vitsit nyt munki tekee mieli värjätä pinkit latvat ja itseasiassa voiski niin sit oltais samiksii eiku häh :D Whii oikeesti oon happy koska oon odottanu et postaisit ja nyt tunnen itteni huonoks bloggaajaks ku tajusin etten oo ite postannu hupsista, mut sä oot niin kaunis ja ihana ja täydellinen ja nyt tästä kommentista kyllä unohtui kaikki pilkut ja pisteet mutta joo ehkä mä lopetan tän random höpöttämisen :3

    Juu eli tuota noin. Ihanat hiukset ja ihana asu, rakastan sun blogia :))))))))

    (Joo oon vähän väsyksis :D)

    VastaaPoista