Hiirulaiset

torstai 26. joulukuuta 2013

Maybe we could find new ways to fall apart?

Päivää.
Iltaa.
Yötä.
Huomenta.
Whatever.

Juu, yritinhän mä kirjoitella aktiivisena, muttakun mitään ei tapahdu. Mutta anyway around toivottavasti kaikilla oli mukava joulu, mulla oli muuten, mutta sää oli vähän masentava, ja mun puhelin, trusty old Samsung Galaxy s2 sanoi itsensä irti.
Tai ei ihan.
Se toimii aina satunnaisesti, sitten taas ei, lataa, mutta eipäs kuitenkaa, sisäinen runoilijani pyrkii ulos.
Tänään ei oo oikein heivahdettu suuntaan jos toiseenkaan, oon syönyt tunteitani vai miten se meneekään, katoin hetki sitten Kuninkaan puheen ja that's about it.

Perjantaina olin Seinäjoella elämäni rakkauden aka Twiggyn kanssa, en kyllä mitään ostanut, enkä sununtainakaa kun olin uudestaan isommalla porukalla kattomassa ensin Frozen, sitten syömässä etc.

Perjantaina otin vaan kaksi kuvaa, ja tässä toinen niistä, syystä että kun näkee bestiensä pitkän ajan päästä, ei semmoiseen jää aikaa.

Sunnuntailtakaan ei mitää sen suurempaa jäänyt käteen mutta pakollinen jätskikuva tuli kyllä otettua, ja jos joku meinaa sanoa, että jätskiä ei voi syödä talvella niin stfu jos haluan jätskiä niin mä syön sitä Amen.

Unohtamatta mun ihanaarakasta Lolaa ♥ Jolla muuten btw on myös blogi, ja sun tulisi ehdottomasti käydä vilkaisemassa. Kliketi!

Sopisko mulle tämmönen aikuistuneempi lookki? oIkeestaan, kun järjellä aattelee, niin täähän ois paljon parempi. Raybanit on muutenkin mulle ihan liian hipst... JUST KIDDING mikään ei ole liian hipster♥

Niin perjantaina että sunnuntaina oli parasta, toivottavasti pian uudestaan♥ Huomenna, suuntaan luultavasti rakkaan Adin luo, jo oli aikakin!

Joulun kunniaksi laitan oikein kunnon herpderpin tänne. Kauhistus. Mutta toimin tonttuna again, ja ilmeilen koirille. Again.

Mun joulu meni aika lailla niinkun viime vuonnakin, ei sillä että se ois huono asia. Ttona, eli aaton aattona, pesin saunan, jännitin hiukan liikaa jouluaattoa, heräsin, katsoin hetken kuumaalinjaa, menin puurolle ja sitärataa. Mä en oo oikeen koskaan saanut lahjaksi rahaa, en tiiä miksi, mikä harmittaa hiukan koska oon aina köyhä. Mutta sain paljon muuta kivaa, kuten kuntopyörän jolla on nyt parit rääkit vedetty mutta ei mitään kovin suurta koska huono kunto ja sitärataa :D

Teille, rakkaat lukijat suon kunnian tietää totuuden tästä kuvasta, mutta olkaa älkää kertoko kellekkään.
Halusin saada koirista söpön joulukuvan (mikä ei kyllä onnistunut) koska Linda (vasemmalla) hyppäsi yhden kerran tonttulakin perään. Mutta kun oltiin valmiina ottaan kuva, niin lakki ei kiinnostanutkaa, joten hain namipalan, jolla saisin Lindan hyppään kohti lakkia. Tottakai Mistykin halus koittaa onneaan, jaaa tässä tulos. Mutta kukaan ei saa tietää.

Nimesin tämän söpöläisen tähdenvartijaksi.


Sorry mutta näyttää siltä, että mun aiheet alkaa loppua, ja jos yritän kirjottaa jotain ilman aiheita niin alan kirjoittaa turhaa sontaa jota kukaan ei jaksa lukea, joten meidän kaikkien hyväksi, on parasta että mä lopetan nyt hyvän sään aikana. Bye bu. :*

2 kommenttia: