Hiirulaiset

torstai 26. syyskuuta 2013

Jotain vaan

Kuka alottaa postauksen muffinssien kuvalla? Minä !

Ei noita enään kahtatoista oo, noita ei oikeesti syö kun yhen päivässä eikä joka päivä, koska ne on aika tuhteja :D Mut tosi hyviä vaikka itte sanonkin, tein ne muistaakseni viime viikonloppuna..?

Haluisin muuten joskus tehä leivontavideon youtube-kanavalleni, mutta säädän aina jotain hämärää samalla ku kokkaan :D Jonku maskeerausvideon haluisin tehä kaikista enite, mutta sitä en kyllä julkiseksi laittais tubeen.

Talvi tuleeee ja semmosta, pysäkillä on aina kylmempi ku Siperias, pihavälkkä -tuo jokaisen oppilaan verivihollinen- piinaa muakin. Mutta kohta tulee lumet ja saan vetää mun punaisen talvitakin niskaan ja kääriytyä kahteen tuubihuiviin (teen niin oikeesti, koska sillon niistä on ees jotain hyötyä) ja laittaa uggit jalkaan c:

Nimeltämainitsematon ystävättäreni aiheutti mulle turkinpippurihimon linkassa, ja nyt syön niitä enemmän ku laki sallii. Kiitos vaan.

Löysin tän ja oli pakko laittaa tänne, ihan vain koska rakastanpakastan Ninjaa ihan liikaa ja vähä päälle ja niin ikävä tota päivää ja kesää ♥

Mä kärsin jostain toisen asteen väsymyksestä (en usko että sellasta on olemas mutta ihsm) melki nukahdin matikantunnilla, ja mua ei illalla väsytä yhtään, mut aamulla en meinaa päästä ylös. Tiedän et varmaan jokasella mun ikäni ympäriltä on sama homma mutta silti :D

Meenkin tästä kohta kattoon salkkareita, en kyllä ikinä tasan puolelta kato, koska mainoksia tulee kuitenki pari minuuttia siihen alkuun.

Göäh, tahdon napakorun (vaikka inhoonkin napapaitoja, haluisin sen omaksi ilokseni) ja juuri tälläsen. Se pysyis piilossa ja tietämättömissä paitani suojissa mutta se siinä just onkin niin ihanaa.

Oon muuten kuvannut yhen videon, julkasen sen joskus, menee ehkä ens viikolle. En oo vielä editoinu kun ehkä neljäsosan siitä..

Mut joo ei mulla muuta ollukkaan, moikka ! ♥

2 kommenttia:

  1. Hei, miten saat asetukset sillä tavalla, että sun kuvias tai tekstejäs ei pysty kopioimaan? En siis halua sun kuvias ottaa, vaan haluan apua koska haluan tietää, että miten sen saa sillä tavalla. Jotta voin omaankin blogiini laittaa sen sillä tavalla. Kiitos jo etukäteen!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, sori kun kesti vastata, oon jostain syystä ollut vähän motivoitumaton tän blogaamisen suhteen.. mutta joo en nyt täysin muista mistä, mutta selaileppas ihmeessä asetuksia, jotka käsittelee kuvia. Googlettamalla muistaakseni pitäis kans löytyä jostain ihan tarkat ohjeet kuinka ne saa niin, ettei voi kopsata. Toivottavasti autto edes vähän:)

      Poista