Hiirulaiset

sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Your book isn't burned, it was never written

Hhuomenta.
Yhyy, heräsin vasta puolenpäivän aikoihin, not happy :c tästä yritänkin alottaa sellaisen hienon nukkumaan aikaisin - ylös aikaisin-rutiinin :D Yritin kirjoittaa tätä eilen, mutta olin ihan väsynyt ja mun youtube-video ei ollut vielä ladannut, joten päätin mennä vetelemään hirsiä..

Nyt, laitan kuitenkin vähän paljon kuvia Lapista. Käytiin nopeasti pyörähtämässä Ruotsissakin, mutta en kyllä muistaakseni sieltä ottanut kuvia. Nukuttiin yksi yö hotellissa, ja sitten kolme yötä sellasissa "mökeissä." Istuttiin kyllä autossa aika lailla, mutta ei se mua haitannut. Ei koiratkaan (ainakaa Linda) kovin pahoin siitä stressaantunu, Misty vähän.

En selitä mitenkään hienosti Day 1 - tyylillä meidän reissua, sain nääs paljon kuvattavaa, enkä kaikkia tänne edes laita, mutta mikä tärkeintä, näin Inarinjärven. Ja poroja. Paljon. Mutta niitä en nähnyt ekaa kertaa.



Osa on aika huonoja ja tiedän sen, mut ei se haittaa.. 


Haluan kertoo tässä välissä nopeesti, kuinka outoo unta näin. Oon nähnyt samanlaisen joskus pienenä, ainut, että silloin menin ulos talosta, ja joku seuras mua.
Mun uni alko siitä, että heräsin. Silloon, olin ihan varma et heräsin normaalisti. Mut se oli unta, koska mä en pystyny liikkumaan, niinkun yhtään. Mut silti mä nousin ylös, ja käännyin, ja näin kuinka mä makasin liikkumatta siinä, nukuin mun sängyllä ihan normaalisti. mutta tavallaa mun näkö siirty muualle, samalla kun mä ite en pystyny liikkumaan. Sit mun näkö, joka mä ns. "olin" siinä unessa, lähti alakertaan mun huoneesta, kierteli meidän talos, ja kaikki oli ihan normaalia, muita ei näkyny missään, koirat nukku, sit yhtäkkiä, ku olin meidän ulko-ovella niin mun näkö singahti takasin mun kroppaan, ja mä nousin ylös, eli heräsin oikeesti.

Vasta kun mä olin heränny niin rupesin miettiin sitä uudelleen, ja tajusin et mähän oon nähny saman tyyppistä ennenki. Ei se oo mikää uus asia, että mä näen outoja unia :D

Nyt, siirrytään suoraa eiliseen, eli siihen, kun olin Ninjan kans Sjoella. Mulla oli herätys ihan liian aikasin, eli kahdeksalta, mutta joku maaginen refleksi oli sammuttanu sen herättämättä mua. Sori muuten, kun tää teksti on niin tällästä, mutta kun mun pää lyö ihan täysin tyhjää ja tänään taitaa olla yksi niitä saimaa-ei-innosta-mikään-päivistä. Mutta kun vlogikin on jo youtubessa, niin postauskin saa sitten tulla tänä päivänä.

Heräsin sitten puoli kymmeneltä, ja järkytyin siitä niin että sinkosin ylös sängystä. Nyt kun sitä ajattelee, ei mulla niin kova kiire oikeesti ollut, kun oltiin sovittu että nähään puoli 12. Kerkesin kyllä valmistautuun varsin hyvin, mutta jostain syystä lähdettiin vasta 20 vaille.

Kierreltiin aluks hetki, sitten mentiin subiin --> like always. Ninjan blogiin! *click* :)
En mä kauheesti ostellut, mut tottakai jotakin, mukaanlukien ton snäbän, laitan tän postauksen loppuun mun vlogin, siinä esittelen sitten loputkin ostokset.
Käytiin sitten SpiceIcessä, kuten varmaan näkyy, jätski on elämän sokeri ♥ Oltiin kaupungilla kaiken kaikkiaan noin viitisen tuntia, mutta se meni aika nopeesti, kieltämättä. Oli ihan sairaan kuuma, ja yritettiin olla torilla, mutta välillä oli pakko mennä sisätiloihin koska läkähdyttiin alta aikayksikön.

Onse söpö. Mua inhottaa se, et mulla ei oo minkäänlaisia suunnitelmia tälle päiväl. Se on niin ahdistavaa :D

Sanon tossa yhdessä vaiheessa jotain, että kerron blogissa sitten yksityiskohtaisemmin. Ois pitänyt leikata se pois, koska en kertonut. Pahis.

Tää oli ihan kamalan lyhyt postaus ja muuta, mutta oon oikeesti ihan kuivilla inspiksestä. Sanon niin varmaan aika usein.. hups. Yritän parantaa tästä eteenpäin (y) :D

Heidå !

4 kommenttia:

  1. Voi elämä mitä kuvia musta :D Taidan nauraa tai vähintää tirskua jokases kuvas. Nojaa, ihana päivä oli :3 Love ya ♥

    VastaaPoista
  2. svääääääääääääääääg. eivaa oot ihaninn♥
    + tos videos nii mihi sä pesulappui tarviit ku sukat o keksitty? (;

    VastaaPoista