Hiirulaiset

perjantai 19. heinäkuuta 2013

With love, from me, to you

Helouta vaan everybody ! Päätin nyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja postata, kun kerran on jotain mistä postaa.

Menin eilen puoli extemporena Adille, siellä __syötiin__, naurettiin, paistettiin lettuja ja saatiin palohälyttimet huutamaan kun oltiin liian kiireisiä laittamaan liesituuletinta päälle. Sitten suoristelin Adin hiukset, johon kului pari tuntia, katottiin Dark Shadows, jonka oon kyllä nähnyt miljoonasti ennenkin mutta en ikinä kyllästy, ja Pitch Perfect mikä oli ihan hyvä sekin.

Me mättöinemme :D Noista popcorneista sen verran, että lymyiltiin sielä Anttilan sipsihyllyllä, ja aateltiin ottaa poppareita. Siinä oli ne perus, voipopparit jne.. sit jotain mielenkiikkaavaa, karamellipopparit kaikessa salamyhkäisyydessään. Me uteliaina sit otettiin ne, ja tehtiin siinä alkuillasta. Olihan ne hyviäkin, ainut että melki heti mikroon laittamisen jälkeen koko huone sai sellasen karamelli-aromin :D Adin tunnen kuorosta, jossa itse oon yhä, Adi ei, mutta onneks nyt ei kauheen kaukana asuta toisistamme niin voi aina käydä moikkaamas. Oltiin kumpiki ihan hämillään kun saatiin iltapäivällä nukahdettua kun otettiin "pikku päikkärit", toisinsanoen nukuttiin kolme tuntia keskellä kirkasta päivää.
Ehkä siitä johtuen, tai siitä että katottiin elokuvaa ja mätöttiin, ei ees valvottu kovin myöhään, Pith Perfectin aikana tehtiin sopimus että sen jälkeen unta palloon, oiskohan kello pyöriny siinä vähä päälle kolmen. Puolelta päivin sitte lähin kotia.

Suoristelen, Adi teki mulle vähän kikkuroita kans, yön mulla oli pääs kalanruotoletti ja siks olin aika hyvin jonkilainen kiggurapää mutta nyt ne on melki kokonaan suoristunut.

Oli mulla ihan kameraki mukana, mutta siinä riitti tilaa vaan ihan parille hassulle kuvalle, siks noi oli mun puhelimesta.

Voisin mä nyt jonkun päivän asun täs samalla selostaa, kun kerran se jotenkin näkyy ~ Tajusin vasta noita vaatekappaleita ylös kirjatessa ettei mikään ole Suomesta.

Top - Tuliainen Madeiralta, sain myös toisenki ihanan topin ja legginssit, oon ajatellu että teen täs joskus Kesän Suosikit - videon, niin kerron niistä lisää sitten siinä :> hinnasta ei hajuakaan

Leggings - Ostin viime kesänä Virosta, en oo varma paljonko ne oli, mutta alle kympin kuitenkin. Ehkä joku 6 € ? Liike oli Hipster.

Necklace - Bijou Brigitte, jotain 12 €, kyseisiä liikkeitähän on vähän kaikkialla, stadissa myös, tuon olin kuitenkin ostanut Itävallasta.

Glove - Hinta oli forintteina, sillä ostin Unkarista. enkä oo hyvä muistamaan niin isoja lukuja enkä muutenkaan muista niitä kursseja, joten en osaa sanoa mitään muuta kuin että liike oli Claire's.

Tein muuten mulle "kansikuvaa" mun youtube kanavalle tänään oikeestaan aika kauan, mutta sitten se oli kuulemma liian pieni, ja se meni sen verran epätarkaksi jos suurensin sitä että päätin antaa olla. Editoin sitä kuitenkin sen verran kauan, että samapa se jos laitan sen samantien tänne.

Ei se nyt ihan noin pieni oo mitä näin blogissa näyttää, se vaan on vähän vaikeen mallinen niin en viitsi laittaa isommaksikaan. Ei se nyt mikään erikoinen oo, mutta oon huono editoimaan kuvia minkä takia tohonkin meni aikansa.

Koska mun on aina pakko myös valittaa jostakin, niin mulla on viattoman näköinen, vaan ei niin viaton rakko kielessä ja etenkin aamusin se on niin kipee et melki kuulostan s-vikaiselta :D syöminen on tuskaa. Onneks ne yleensä paranee suht koht nopeesti.

Kun äiti haki mua Adilta, sill välin kun mun veli oli parturissa me käytiin ostamas mulle lenkkarit, koska multa ihan tyystin puuttuu ne. Aattelin kokeilla niitä jo tänää. Ne oli ihan naurettavan halvat, ja lisäks vielä alennuksessa, ja kyllä ne ainakin siel kaupas tuntu ihan hyviltäkin.

Vaikuttais siltä, ettei mulla oo enempää lisättävää, joten moikkamoii ! ;>

Thanks♥


3 kommenttia: